تشکیل دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری در سازمان بازرسی برای رفع مشکلات

دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری در سازمان بازرسی تشکیل شده و افراد به در این دفتر بر اساس سنگ‌اندازی‌هایی که صورت می‌گیرد مراجعه می‌کنند.

ذبیح‌الله خداییان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور ظهر امروز در حاشیه سفر یک روزه به استان مرکزی از شرکت واگن پارس مپنا بازدید کرد و مطالبی به شرح زیر بیان کرد:

وظیفه سازمان بازرسی اجرای صحیح قوانین و نظارت مستمر برای حسن جریان امور، نظارت بر کلیه وزارتخانه‌ها و ادارات و امور اداری و مالی دادگستری، سازمان‌ها و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه، نیروهای نظامی و انتظامی و مؤسسات و شرکت‌های دولتی و شهرداری‌ها و مؤسسات وابسته به آنها و دفاتر اسناد رسمی و مؤسسات عام‌المنفعه و نهادهای انقلابی است.

مسئله محور بودن بازرسی‌ها یکی از نکات مهمی بوده که سازمان به آن توجه دارد؛ شناسایی سو جریانات و مسدود کردن آنها از اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

ستادهای اقتصاد مقاومتی در راستای تحقق شعار سال‌های اخیر و حمایت از رونق تولید و شرکت‌های دانش‌بنیان در قوه قضاییه راه‌‌اندازی شده‌اند که با همکاری فعالان اقتصادی نسبت به رفع مشکلات اقدام می‌شود.

تشکیل دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری در سازمان بازرسی یکی دیگر از اقدامات است که انجام شده، در این دفتر افراد بر اساس سنگ‌اندازی‌هایی که صورت می‌گیرد مراجعه می‌کنند و در جهت رفع مشکلات و به عنوان مثال در بحث تأمین اجتماعی موانع آنها اقدام خواهد شد.

در سفرهای استانی از واحدهای تولیدی بازدید و طی آن مسائل و مشکلات را از سوی مدیران  بیان و به‌صورت موردی بررسی می‌شوند.

شرکت واگن پارس در بحث ساخت لوکوموتیو آمادگی لازم برای تأمین نیازهای کشور را داراست.

مسئولین شرکت واگن پارس طی این بازدید مشکلات خود را اعلام کردند که این موانع و مشکلات  باید با  تلاش و پیگیری مرتفع شوند.

برچسب ها: بازرسی ، واگن سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.